Współpraca indywidualna, czyli jadłospis szyty na miarę

Współpraca indywidualna jest dla Ciebie, jeśli:

chcesz zdrowo stracić zbędne kilogramy i wymodelować sylwetkę,

chcesz jeść swoje ulubione produkty (również te na mieście),

chcesz poprawić swoje wyniki badań,

nie chcesz czuć się jak na diecie (i cały czas myśleć: kiedy w końcu koniec?),

masz dosyć ciągłego efektu jo-jo,

nie masz czasu, chęci czy pomysłów na wymyślanie zdrowych posiłków,

nie chcesz marnować jedzenia,

chcesz zdrowo przytyć,

chcesz nauczyć się, jak zdrowo się odżywiać.

Uwaga! Nie zajmuję się układaniem diet ketogenicznych, wegańskich oraz bezglutenowych. Nie współpracuję z zawodowymi sportowcami, osobami chorymi na cukrzycę typu I, pacjentami z dną moczanową. Układam diety wegetariańskie, dla osób z chorobami tarczycy oraz z niektórymi nietolerancjami. Jeżeli masz wątpliwości, czy możesz podjąć ze mną współpracę – napisz w wiadomości prywatnej.

Co zyskujesz, wybierając współpracę indywidualną?

Spersonalizowany jadłospis

Dopasowany do Twoich preferencji smakowych, stylu życia, możliwości czasowych oraz budżetu .

Stały kontakt i pełne zaangażowanie z mojej strony

Możesz liczyć na moją pomoc — odpowiem na każde Twoje pytanie i pomogę rozwiązać problem.

Cotygodniowe monitorowanie postępów

Razem kontrolujemy postępy i wprowadzamy ewentualne zmiany — Twój jadłospis jest zawsze aktualny.

Plan suplementacji

Pomogę Ci ustalić, jakie suplementy warto przyjmować (jadłospis jest tak skomponowany, aby dostarczyć odpowiednie witaminy i minerały wraz z pożywieniem, jednak może się zdarzyć, że suplementacja będzie niezbędna)

Plik z podstawową wiedzą dotyczącą korzystania z jadłospisu

Dowiesz się z niego, jak wykorzystać potencjał jadłospisu — w jaki sposób zamieniać posiłki czy zmieniać produkty

Dodatkowy ebook ze wszystkimi zamiennikami produktów

Dostaniesz dodatkowy ebook z zamiennikami, dzięki któremu możesz wymieniać produkty wedle własnych potrzeb - nie masz ochoty na truskawki? Korzystając z ebooka możesz zamienić je na dowolne owoce zachowując taką samą kaloryczność diety.

Sprawdź etapy współpracy

Krok 1

WYBIERZ PAKIET

Zacznij od wybrania pakietu i zaznacz jak długo chcesz ze mną pracować.

Krok 2

DOKONAJ ZAPŁATY

Zapłać z góry poprzez wygodną metodę płatności.

Krok 3

WYPEŁNIJ ANKIETĘ

Odpowiedz pytania między innymi o Twój styl życia, preferencje żywieniowe, przebyte choroby i kontuzje.

Krok 4

CZEKAJ NA PLAN

W ciągu 7 dni od przesłania ankiety otrzymasz ode mnie spersonalizowany 7 dniowy plan żywieniowy z którego będziesz korzystać przez cały miesiąc.

Krok 5

PIERWSZY TYDZIEŃ

Po pierwszym tygodniu współpracy wysyłasz do mnie raport, a ja go analizuję i ustalam plan działania na kolejne tygodnie.

Krok 6

MONITOROWANIE EFEKTÓW

Cały czas mamy kontakt, co tydzień monitorujemy Twój progres. W razie potrzeby wprowadzamy zmiany aby maksymalnie Cię zadowolić.

Ile to kosztuję?

1 miesiąc współpracy

250
Cena za 1 miesiąc współpracy
  • Indywidualny jadłospis
  • Monitorowanie postępów
  • Konsultację na bieżąco
  • Dostęp do panelu klienta z dodatkowymi materiałami edukacyjnymi
Kupuję
POLECANY

3 miesiące współpracy

600
Cena za 3 miesiące współpracy
  • Indywidualny jadłospis
  • Monitorowanie postępów
  • Konsultację na bieżąco
  • Dostęp do panelu klienta z dodatkowymi materiałami edukacyjnymi
Kupuję

Zobacz jak pomogłem swoim podopiecznym

Ewa

W 12 miesięcy Ewa schudła 8 kg, ale zbudowała przy tym również trochę mięśni a co najważniejsze wypracowała nawyki, które zostały z nią do dzisiaj i potrafi sama odnaleźć się w zdrowym odżywianiu. Moja podopieczna od zawsze kochała słodycze, przychodząc do mnie nie potrafiła znaleźć w tym wszystkim odpowiedniego balansu a dietę kojarzyła tylko i wyłącznie z waflami ryżowymi i suchym ryżem z kurczakiem. Ewa napisała mi że bardzo zmieniłem jej relacje z jedzeniem, jadła smacznie a dieta była prosta i nie zajmowała jej dużo czasu. Nauczyłem ją jak komponować posiłki żeby nie chodziła głodna i że nie zawsze trzeba robić na siłę mordercze treningi cardio żeby mieć fajną formę. W naszej współpracy postawiłem na 4 dobrze zbilansowane posiłki w ciągu dnia, które były szybkie w przygotowaniu i smaczniejsze niż suchy ryż i kurczak 7 razy w tygodniu. Ewa trenowała dodatkowo na siłowni, więc będąc osobą początkującą udało jej się oprócz utraty kilogramów zbudować trochę mięśni.

Klaudia

Klaudia przed współpraca ze mną, podejmowała próby zmienienia swojej sylwetki, ale zawsze wracała do punktu wyjścia. Jej największym problemem był brak świadomości żywieniowej i brak pomysłów na zbilansowane i szybkie posiłki. Wierzyła w wiele mitów żywieniowych np. będąc na "diecie" nie jadła chleba mimo że bardzo go lubi. Współpracując z Klaudią postawiłem na 4 dobrze zbilansowane posiłki, które były szybkie w przygotowaniu bo na tym jej zależało. Włączyłem do diety pieczywo i ziemniaki żeby "odczarować" te produkty i pojawiały się słodycze np. Owsianka pełna owoców, produkt białkowy, zdrowe tłuszcze np. (orzechy) i czekolada/milky way. Klaudia schudła 8kg, ale włączyliśmy trening siłowy do naszego planu, dzięki któremu sylwetka stała się jeszcze lepsza a kilogramy poszły troszkę do góry. W czasie współpracy gdy były jakieś imprezy lub wyjścia ze znajomymi bez problemu mogła sobie wyskoczyć a później wracaliśmy do naszych założeń.

Kuba

Kuba ma 185 cm wzrostu i zgłosił się do mnie z wagą 87 kg. Zależało mu na dalszej redukcji a przede wszystkim poprawieniu swojej sylwetki pod kątem wizualnym. Ruszyliśmy z dietą redukcyjną oraz treningiem siłowym, które w 7 miesięcy przyniosły bardzo fajne rezultaty bo staraliśmy 14kg. Kuba nauczył się jak powinna wyglądać dobrze zbilansowana dieta i jest w stanie sam utrzymywać wypracowane rezultaty naszej pracy. Udało nam się to bez żadnych specjalnych diet i wielu restrykcji żywieniowych. Bazowaliśmy na produktach ogólnodostępnych w każdym markecie a w jadłospisie było miejsce na wszystko w odpowiednich proporcjach.

©DietetycznyLuz | Projekt i wdrożenie Agamalecka.pl