Współpraca żywieniowo-treningowa, czyli kompleksowa opieka

Współpraca żywieniowo-treningowa jest dla Ciebie, jeśli:

Współpraca żywieniowo-treningowa jest dla Ciebie, jeśli:

chcesz zdrowo schudnąć (lub przytyć),

chcesz wymodelować sylwetkę,

chcesz jeść swoje ulubione produkty (również te na mieście),

chcesz w końcu wchodzić po schodach bez zadyszki 😉

chcesz poznać prawidłowy sposób wykonywania ćwiczeń,

nie wiesz, jakie ćwiczenia wykonywać, aby osiągnąć zamierzony cel,

chcesz poprawić swoje wyniki badań,

nie chcesz czuć się jak na diecie,

chcesz nauczyć się, jak zdrowo się odżywiać.

Co zyskujesz, wybierając współpracę żywieniowo-treningową?

Spersonalizowany jadłospis

Zgodny z Twoimi preferencjami smakowymi, stylem życia, możliwościami czasowymi oraz budżetem.

Dopasowany do Ciebie plan treningowy

Rozpiszę plan treningowy w taki sposób, aby pasował on do Twoich możliwości fizycznych oraz Twojego planu dnia.

Stały kontakt i pełne zaangażowanie z mojej strony

Możesz liczyć na moją pomoc — odpowiem na każde Twoje pytanie i pomogę rozwiązać problem.

Cotygodniowe monitorowanie postępów

Razem kontrolujemy postępy i wprowadzamy ewentualne zmiany — Twój jadłospis oraz plan treningowy są zawsze aktualne.

Plan suplementacji

Pomogę Ci ustalić, jakie suplementy warto przyjmować (jadłospis jest tak skomponowany, aby dostarczyć odpowiednie witaminy i minerały wraz z pożywieniem, jednak może się zdarzyć, że suplementacja będzie niezbędna).

Plik z podstawową wiedzą dotyczącą korzystania z jadłospisu

Dowiesz się z niego, jak wykorzystać potencjał jadłospisu — w jaki sposób zamieniać posiłki czy produkty. .

Kontrolowanie prawidłowego wykonywania ćwiczeń

Ty mi wysyłasz filmiki Twoich ćwiczeń, a ja w prosty sposób przekazuję Ci informację, co jest dobrze, a co trzeba poprawić.

Dodatkowy ebook ze wszystkimi zamiennikami produktów

Dostaniesz dodatkowy ebook z zamiennikami, dzięki któremu możesz wymieniać produkty wedle własnych potrzeb - nie masz ochoty na truskawki? Korzystając z ebooka możesz zamienić je na dowolne owoce zachowując taką samą kaloryczność diety.

Sprawdź etapy współpracy

Krok 1

WYBIERZ PAKIET

Zacznij od wybrania pakietu i zaznacz jak długo chcesz ze mną pracować.

Krok 2

DOKONAJ ZAPŁATY

Zapłać z góry poprzez wygodną metodę płatności.

Krok 3

WYPEŁNIJ ANKIETĘ

Odpowiedz na pytania między innymi o Twój styl życia, przebyte choroby i kontuzje.

Krok 4

CZEKAJ NA PLAN

W ciągu 7 dni od przesłania ankiety otrzymasz ode mnie spersonalizowany 7 dniowy plan żywieniowy oraz plan treningowy, z których będziesz korzystać przez cały miesiąc.

Krok 5

PIERWSZY TYDZIEŃ

Po pierwszym tygodniu współpracy wysyłasz do mnie raport, a ja go analizuję i ustalam plan działania na kolejne tygodnie.

Krok 6

MONITOROWANIE EFEKTÓW

Cały czas mamy kontakt, co tydzień monitorujemy Twój progres, a w razie potrzeby wprowadzamy zmiany, aby maksymalnie Cię zadowolić (i uniknąć kontuzji).

Ile to kosztuję?

1 miesiąc współpracy

400
Cena za 1 miesiąc współpracy
  • Spersonalizowany jadłospis
  • Dopasowany do Ciebie plan treningowy*
  • Stały kontakt i pełne zaangażowanie z mojej strony
  • Cotygodniowe monitorowanie postępów
  • Plan suplementacji
  • Plik z podstawową wiedzą dotyczącą korzystania z jadłospisu
  • Kontrolowanie prawidłowego wykonywania ćwiczeń
  • Dodatkowy ebook ze wszystkimi zamiennikami produktów
Kupuję
Polecany

3 miesiące współpracy

1000
Cena za 3 miesiące współpracy
  • Spersonalizowany jadłospis
  • Dopasowany do Ciebie plan treningowy*
  • Stały kontakt i pełne zaangażowanie z mojej strony
  • Cotygodniowe monitorowanie postępów
  • Plan suplementacji
  • Plik z podstawową wiedzą dotyczącą korzystania z jadłospisu
  • Kontrolowanie prawidłowego wykonywania ćwiczeń
  • Dodatkowy ebook ze wszystkimi zamiennikami produktów
Kupuję

*Uwaga! Preferuję układać plan treningowy na siłownię – sam tak ćwiczę, na siłowni jest lepszy dostęp do sprzętu oraz znacznie łatwiej jest progresować. Jednak, jeśli z różnych powodów nie możesz uczęszczać na siłownię, napisz do mnie na priv, jeżeli posiadasz odpowiedni sprzęt, być może uda nam się ułożyć domowy plan treningowy.

Zobacz jak pomogłem swoim podopiecznym

Ewa

W 12 miesięcy Ewa schudła 8 kg, ale zbudowała przy tym również trochę mięśni a co najważniejsze wypracowała nawyki, które zostały z nią do dzisiaj i potrafi sama odnaleźć się w zdrowym odżywianiu. Moja podopieczna od zawsze kochała słodycze, przychodząc do mnie nie potrafiła znaleźć w tym wszystkim odpowiedniego balansu a dietę kojarzyła tylko i wyłącznie z waflami ryżowymi i suchym ryżem z kurczakiem. Ewa napisała mi że bardzo zmieniłem jej relacje z jedzeniem, jadła smacznie a dieta była prosta i nie zajmowała jej dużo czasu. Nauczyłem ją jak komponować posiłki żeby nie chodziła głodna i że nie zawsze trzeba robić na siłę mordercze treningi cardio żeby mieć fajną formę. W naszej współpracy postawiłem na 4 dobrze zbilansowane posiłki w ciągu dnia, które były szybkie w przygotowaniu i smaczniejsze niż suchy ryż i kurczak 7 razy w tygodniu. Ewa trenowała dodatkowo na siłowni, więc będąc osobą początkującą udało jej się oprócz utraty kilogramów zbudować trochę mięśni.

Klaudia

Klaudia przed współpraca ze mną, podejmowała próby zmienienia swojej sylwetki, ale zawsze wracała do punktu wyjścia. Jej największym problemem był brak świadomości żywieniowej i brak pomysłów na zbilansowane i szybkie posiłki. Wierzyła w wiele mitów żywieniowych np. będąc na "diecie" nie jadła chleba mimo że bardzo go lubi. Współpracując z Klaudią postawiłem na 4 dobrze zbilansowane posiłki, które były szybkie w przygotowaniu bo na tym jej zależało. Włączyłem do diety pieczywo i ziemniaki żeby "odczarować" te produkty i pojawiały się słodycze np. Owsianka pełna owoców, produkt białkowy, zdrowe tłuszcze np. (orzechy) i czekolada/milky way. Klaudia schudła 8kg, ale włączyliśmy trening siłowy do naszego planu, dzięki któremu sylwetka stała się jeszcze lepsza a kilogramy poszły troszkę do góry. W czasie współpracy gdy były jakieś imprezy lub wyjścia ze znajomymi bez problemu mogła sobie wyskoczyć a później wracaliśmy do naszych założeń.

Kuba

Kuba ma 185 cm wzrostu i zgłosił się do mnie z wagą 87 kg. Zależało mu na dalszej redukcji a przede wszystkim poprawieniu swojej sylwetki pod kątem wizualnym. Ruszyliśmy z dietą redukcyjną oraz treningiem siłowym, które w 7 miesięcy przyniosły bardzo fajne rezultaty bo staraliśmy 14kg. Kuba nauczył się jak powinna wyglądać dobrze zbilansowana dieta i jest w stanie sam utrzymywać wypracowane rezultaty naszej pracy. Udało nam się to bez żadnych specjalnych diet i wielu restrykcji żywieniowych. Bazowaliśmy na produktach ogólnodostępnych w każdym markecie a w jadłospisie było miejsce na wszystko w odpowiednich proporcjach.

©DietetycznyLuz | Projekt i wdrożenie Agamalecka.pl